Csipkeségeim

   Megkérdezte valaki tőlem, hogy mit jelent a blogom címe.



   Sok évig tartó egyetemi és egyéb tanulmányaim hatására, vagy épp ellenkezőleg úgy döntöttem, kicsit lazulok.. Kicsit elég a filozófálgatásból, kvantum húrokból, mezőelméletből, meditációs technikák ismertetéséből. Kicsit kikapcsolódom a mindennapokból, életmód tanácsadásból, kapcsolatteremtésből, gyereknevelésből. Inkább leírom, és lefényképezem - ha tudom, hogy mi az, ami az alkotást jelenti számomra.



   Először csak arra gondoltam, hogy közzéteszem a horgolt és varrt csipke alaplépéseit... Gyermekkorom óta kézimunkázom, mostanában kezdtem el megtanulni a Csetneki Magyar Csipke fortélyait. Logikusnak tűnt, hogy a csipkekészítésben való előrehaladásom örökítem meg.

   
   Mégis a tartalomban és a címben is fedeztem fel jó értelemben vett többértelműséget. ;) A fotókon, nem csupán színeket és formákat látunk. Az alkotások készítése közben érzett öröm és lelkesedés is valahogy átszivárog a képeken. Érezni lehet, hogy a készítő lelket öntött a művébe annak készítése során, mely így életre kelt. A készítő megteremtette művét. Így beteljesítve Isten tervét a teremtésről.


   Kezdem úgy érezni, nem is én készítem a blogot, én csak a kéz vagyok, aki gépel..... Az információ, amit olvasol, és látsz, valamiféle terv része, amely tervnek én is és te is részesei vagyunk, és amit nem mi terveztünk..

   Ezt az alapgondolatot olvasom a címben most is, ami inkább a finom lelki húrokat jelenti, mert "ahogy bent úgy kint".. Hogy az én csipkeségeim, azok az én finomságaim, értékecskéim, amit érzek, gondolok, teszek a mindennapjaimban. Amik ugyanúgy minden nőnek megvannak, mindenkinek megvannak. Látszanak rajtunk: az arcon, a beszéden, a tartáson, az öltözködésen, ahogy takarítunk, amit eszünk, stb..... :)) 



Megjegyzések