Itt van a Húsvét, itt van újra...

   Ha már Húsvét, akkor tojás..


Eredetileg csipke tojást szerettem volna készíteni, azonban számtalan más lehetőséget is láttam az elmúlt napokban (variációk, inspirációk, ...).


Most aztán válogathatok...
   Szerencsére a húsvéti menü kicsivel egyszerűbb lesz, mint a karácsonyi. Nem kell annyi időt a konyhában töltenem, és az előkészítéssel sem. Saláták, friss zöldségek!! :P Néhány nyers étel, és nyers édesség..


   A takarítás is hamar megvolt (ecettel, szódabikarbónával, fele annyi idő alatt, mint tavaly), úgyhogy foglalkozhatok picikét magammal is...
   Az utolsó hét Húsvét előtt. Jóleső napok ezek! Ragyogó napsütés, tavaszi virágok illata a kertben.. Jólesik körülnézni: elültettem minden virágot, cserjét, fát.. Helyére kerültek a kerti bútorok, csillognak-villognak az ablakok. Az utolsó munkálat a hintaágy renoválása. Annak is az utolsó szakasza következik: az ülőfelületet újra kell zsinórozni. Ezt hagytam utoljára. Ja, és a nyuszis kosárka horgolását. Amint készen lesz teszek fel képet.. A hintaágyra visszatérek még.. Egyelőre befejezetlen projekt. :)))



   Az idei Húsvét - a nagyböjttel kiegészülve - a megújulást hozta el magával. A várakozás, a felkészülés, megbékélés időszaka ez. S a tavaszi nagytakarítás közben nemcsak a ház lett tisztább, nemcsak a kert újult meg! Pár kilóval én is könnyebb lettem, s ezernyi ötlettel vagyok terhes..


Megjegyzések